Fysio PT-palvelut
FYSIO PT -PALVELUT

FYSIO PT-valmentajat ovat terapeutteja, joiden avulla lievität kipujasi, parannat kehosi toimintaa ja aloitat liikkumisen turvallisesti. Saat myös työkaluja jaksamiseen, palautumiseen ja yleisestä hyvinvoinnistasi huolehtimiseen.

Palveluun kuuluu kattava alkukartoitus, jonka perusteella rakennetaan yhdessä toiveidesi mukainen valmennuskokonaisuus. Valmentaja ohjaa, tukee ja kannustaa matkalla kohti tavoitteita.

Fysioterapia Oivan valmentajat ovat myös terapeutteja, jolloin mahdolliset vammat ja vaivat sekä niiden kuntouttaminen huomioidaan harjoittelussa. Kivun ja toiminnan rajoitteen tietyssä kehon osassa ei tarvitse antaa rajoittaa liikkumista, vaan asia huomioidaan liikevalinnoilla ja sopivalla kuormituksen ja levon suhteella. Terveitä kehonosia voidaan kuitenkin harjoitella samaan aikaan normaalisti.

Mahdollisten kipujen lievittämiseen ja liikerajoitteiden helpottamiseen hyödynnetään tarvittaessa hoitoja, kuten erilaisia manuaalisia terapioita ja kivunhoitomenetelmiä.

Aktiivinen harjoittelu aloitetaan kunnollesi sopivalta tasolta. Harjoittelussa edetään nousujohteisesti ja tavoitteena on tehdä sinusta kivuttomampi, kestävämpi, vahvempi ja paremmin voiva yksilö.

Saat valmentajalta työkalut, joilla voit harjoitella parhaalla mahdollisella tavalla käytettävissä olevilla välineillä.

Valmennukseen kuuluu myös tarvittaessa ravinto- ja psyykkinen valmennus, koska ne ovat olennainen osa hyvinvointia, jaksamista ja kehittymistä.